Χρόνος ανάγνωσης: 0,1 λεπτά
«Όταν μιλούσα με ένα φίλο μου (σ.σ. αξιωματούχο) για τα ελληνικά Rafale και τα μειονεκτήματα που δημιουργούνται για εμάς, εκείνος μας είπε: “Μην ανησυχείτε! Αν χρειαστεί, θα θυσιάσουμε δύο μαχητικά, για να αντιμετωπίσουμε το ένα. Έτσι θα κλείσουμε το κενό”».
Αυτά δήλωσε σε τουρκικό κανάλι ο Τούρκος στρατιωτικός αναλυτής και πρώην λοχαγός των καταδρομών Αμπντουλάχ Αγάρ (Abdullah Ağar) (φωτογραφία), όπως ανέφερε ο Σκάι σε ρεπορτάζ του Μανώλη Κωστίδη από την Τουρκία.
Εκείνο που δεν γνωρίζει ή δεν θέλει να ομολογήσει ο Αγάρ, είναι αυτό που ξέρουν όλοι οι πιλότοι, που έχουν απομείνει στην Τουρκική Πολεμική Αεροπορία: τα τουρκικά F-16 θα θυσιάζονται χωρίς να καταρρίπτουν κανένα Rafale, γιατί απλά δεν θα προλαβαίνουν να τα εντοπίσουν στα ραντάρ τους. Όταν τα τουρκικά (και μη εκσυγχρονισμένα) F-16 Block 30, 40, 50 θα απογειώνονται από τις αεροπορικές βάσεις τους, π.χ. στο Νταλαμάν ή στο Μπαλικεσίρ, θα καταρρίπτονται από τους πυραύλους αέρος-αέρος των ελληνικών Rafale που θα πετούν πάνω από τη …Χαλκίδα!
Ή και από τους πυραύλους των εκσυγχρονισμένων F-16 Block 72 Viper, σαν και το 5ο αεροσκάφος αυτού του τύπου, που παραδόθηκε χθες κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΕΑΒ.
Σήμερα η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία διαθέτει 15 Rafale και F-16 Block 72 Viper, τα οποία στο τέλος της χρονιάς θα είναι συνολικά 40. Και σε σχεδόν 4 χρόνια από σήμερα, με την παράδοση όλων των αεροσκαφών αυτών των δύο τύπων 4,5 γενιάς, θα διαθέτει 107.
Ακόμη κι αν σήμερα ικανοποιείτο από τα νομοθετικά σώματα της Βουλής και της Γερουσίας του Κογκρέσου των ΗΠΑ το αίτημα της Τουρκίας για αναθάθμιση 79 παλαιών F-16 στο επίπεδο Block 72 Viper, το πρώτο τέτοιο εκσυγχρονισμένο αεροσκάφος 4,5 γενιάς θα παραδιδόταν σε 4 χρόνια, δηλαδή όταν η Ελλάδα θα διαθέτει 107.
Επιπλέον, όσο ο Αμερικανός Γερουσιαστής και Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας Ρόμπερτ Μενέντεζ επιμένει στο αδιαπραγμάτευτο «Όχι» του στο αίτημα της Τουρκίας για την αγορά 40 νέων F-16 Block 72 Viper, τόσο πιο ρεαλιστική γίνεται η φήμη ότι η κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin θα ανακοινώσει σύντομα το τέλος της γραμμής παραγωγής των F-16, ώστε να επικεντρωθεί στην παραγωγή των περιζήτητων μαχητικών 5ης γενιάς F-35, από τα οποία τουλάχιστον 20 αεροσκάφη θα αρχίσουν να πετούν πάνω από το Αιγαίο σε 6-7 χρόνια από σήμερα…
Μοιραστείτε το άρθρο
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Χρόνος ανάγνωσης: 0,1 λεπτά
«Όταν μιλούσα με ένα φίλο μου (σ.σ. αξιωματούχο) για τα ελληνικά Rafale και τα μειονεκτήματα που δημιουργούνται για εμάς, εκείνος μας είπε: “Μην ανησυχείτε! Αν χρειαστεί, θα θυσιάσουμε δύο μαχητικά, για να αντιμετωπίσουμε το ένα. Έτσι θα κλείσουμε το κενό”».
Αυτά δήλωσε σε τουρκικό κανάλι ο Τούρκος στρατιωτικός αναλυτής και πρώην λοχαγός των καταδρομών Αμπντουλάχ Αγάρ (Abdullah Ağar) (φωτογραφία), όπως ανέφερε ο Σκάι σε ρεπορτάζ του Μανώλη Κωστίδη από την Τουρκία.
Εκείνο που δεν γνωρίζει ή δεν θέλει να ομολογήσει ο Αγάρ, είναι αυτό που ξέρουν όλοι οι πιλότοι, που έχουν απομείνει στην Τουρκική Πολεμική Αεροπορία: τα τουρκικά F-16 θα θυσιάζονται χωρίς να καταρρίπτουν κανένα Rafale, γιατί απλά δεν θα προλαβαίνουν να τα εντοπίσουν στα ραντάρ τους. Όταν τα τουρκικά (και μη εκσυγχρονισμένα) F-16 Block 30, 40, 50 θα απογειώνονται από τις αεροπορικές βάσεις τους, π.χ. στο Νταλαμάν ή στο Μπαλικεσίρ, θα καταρρίπτονται από τους πυραύλους αέρος-αέρος των ελληνικών Rafale που θα πετούν πάνω από τη …Χαλκίδα!
Ή και από τους πυραύλους των εκσυγχρονισμένων F-16 Block 72 Viper, σαν και το 5ο αεροσκάφος αυτού του τύπου, που παραδόθηκε χθες κατά την επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΕΑΒ.
Σήμερα η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία διαθέτει 15 Rafale και F-16 Block 72 Viper, τα οποία στο τέλος της χρονιάς θα είναι συνολικά 40. Και σε σχεδόν 4 χρόνια από σήμερα, με την παράδοση όλων των αεροσκαφών αυτών των δύο τύπων 4,5 γενιάς, θα διαθέτει 107.
Ακόμη κι αν σήμερα ικανοποιείτο από τα νομοθετικά σώματα της Βουλής και της Γερουσίας του Κογκρέσου των ΗΠΑ το αίτημα της Τουρκίας για αναθάθμιση 79 παλαιών F-16 στο επίπεδο Block 72 Viper, το πρώτο τέτοιο εκσυγχρονισμένο αεροσκάφος 4,5 γενιάς θα παραδιδόταν σε 4 χρόνια, δηλαδή όταν η Ελλάδα θα διαθέτει 107.
Επιπλέον, όσο ο Αμερικανός Γερουσιαστής και Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας Ρόμπερτ Μενέντεζ επιμένει στο αδιαπραγμάτευτο «Όχι» του στο αίτημα της Τουρκίας για την αγορά 40 νέων F-16 Block 72 Viper, τόσο πιο ρεαλιστική γίνεται η φήμη ότι η κατασκευάστρια εταιρεία Lockheed Martin θα ανακοινώσει σύντομα το τέλος της γραμμής παραγωγής των F-16, ώστε να επικεντρωθεί στην παραγωγή των περιζήτητων μαχητικών 5ης γενιάς F-35, από τα οποία τουλάχιστον 20 αεροσκάφη θα αρχίσουν να πετούν πάνω από το Αιγαίο σε 6-7 χρόνια από σήμερα…
Μοιραστείτε το άρθρο
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ