Published On: 30 Σεπτεμβρίου, 2022/Categories: TOP, ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ/Tags: , /

Χρόνος ανάγνωσης: 0 λεπτά

Διογκώνονται μέρα με τη μέρα τα μεγάλα προβλήματα της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας (THK) σε έμψυχο δυναμικό και διαθεσιμότητες αεροσκαφών και ανταλλακτικών. Είναι κοινή διαπίστωση ότι μόλις τα μισά από τα τουρκικά F-16 μπορούν να απογειωθούν, ενώ στα F-4 τα αξιόπλοα αεροσκάφη είναι ελάχιστα. Η χρόνια έλλειψη ανταλλακτικών οδηγεί σε ακινητοποιήσεις αεροσκαφών και ο “κανιβαλισμός” εξαρτημάτων είναι καθημερινή λύση ανάγκης.

Παράλληλα, ο διωγμός, που έχουν υποστεί μετά το “πραξικόπημα” του 2016 εκατοντάδες πιλότοι της THK με την κατηγορία του οπαδού του Γκιουλέν, τους οδήγησε σε πρόωρη αποστρατεία και αναζήτηση εργασίας στις κρατικές και ιδιωτικές τουρκικές αεροπορικές εταιρείες, αδειάζοντας έτσι από έμπειρους ιπταμένους τις μοίρες των πολεμικών αεροσκαφών.

Το τελευταίο πρόβλημα αναγκάστηκε πρόσφατα να διαχειριστεί με “κωλοτούμπα” και εκβιασμό η ηγεσία των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων. Συγκεκριμένα, η υποχρεωτική υπηρεσία των πιλότων της THK αυξήθηκε από τα 15 στα 21 χρόνια. Έτσι, όσοι πιλότοι αποστρατεύθηκαν με λιγότερα από 21 χρόνια υπηρεσίας, εξαναγκάζονται νομικά να επιστρέψουν στην THK χωρίς τη θέλησή τους. Μάλιστα, στη σχετική απόφαση ορίζεται εκβιαστικά ότι όποιος πιλότος δεν επιστρέψει στην πολεμική αεροπορία για την εκτέλεση του υπολοίπου υποχρεωτικού ορίου υπηρεσίας, χάνει για 6 χρόνια την άδεια πιλότου πολτικής αεροπορίας!

Μένει να φανεί πόσοι πιλότοι, και με τι ηθικό, θα επιστρέψουν στις τουρκικές πολεμικές μοίρες, και πόσοι θα αναζητήσουν εργασία πιλότου εκτός Τουρκίας, ώστε να συνεχίσουν να πετούν σε πολιτικές αερογραμμές.
Μοιραστείτε το άρθρο
Published On: 30 Σεπτεμβρίου, 2022/Categories: TOP, ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΤΟΥΡΚΙΑ/Tags: , /

Χρόνος ανάγνωσης: 0 λεπτά

Διογκώνονται μέρα με τη μέρα τα μεγάλα προβλήματα της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας (THK) σε έμψυχο δυναμικό και διαθεσιμότητες αεροσκαφών και ανταλλακτικών. Είναι κοινή διαπίστωση ότι μόλις τα μισά από τα τουρκικά F-16 μπορούν να απογειωθούν, ενώ στα F-4 τα αξιόπλοα αεροσκάφη είναι ελάχιστα. Η χρόνια έλλειψη ανταλλακτικών οδηγεί σε ακινητοποιήσεις αεροσκαφών και ο “κανιβαλισμός” εξαρτημάτων είναι καθημερινή λύση ανάγκης.

Παράλληλα, ο διωγμός, που έχουν υποστεί μετά το “πραξικόπημα” του 2016 εκατοντάδες πιλότοι της THK με την κατηγορία του οπαδού του Γκιουλέν, τους οδήγησε σε πρόωρη αποστρατεία και αναζήτηση εργασίας στις κρατικές και ιδιωτικές τουρκικές αεροπορικές εταιρείες, αδειάζοντας έτσι από έμπειρους ιπταμένους τις μοίρες των πολεμικών αεροσκαφών.

Το τελευταίο πρόβλημα αναγκάστηκε πρόσφατα να διαχειριστεί με “κωλοτούμπα” και εκβιασμό η ηγεσία των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων. Συγκεκριμένα, η υποχρεωτική υπηρεσία των πιλότων της THK αυξήθηκε από τα 15 στα 21 χρόνια. Έτσι, όσοι πιλότοι αποστρατεύθηκαν με λιγότερα από 21 χρόνια υπηρεσίας, εξαναγκάζονται νομικά να επιστρέψουν στην THK χωρίς τη θέλησή τους. Μάλιστα, στη σχετική απόφαση ορίζεται εκβιαστικά ότι όποιος πιλότος δεν επιστρέψει στην πολεμική αεροπορία για την εκτέλεση του υπολοίπου υποχρεωτικού ορίου υπηρεσίας, χάνει για 6 χρόνια την άδεια πιλότου πολτικής αεροπορίας!

Μένει να φανεί πόσοι πιλότοι, και με τι ηθικό, θα επιστρέψουν στις τουρκικές πολεμικές μοίρες, και πόσοι θα αναζητήσουν εργασία πιλότου εκτός Τουρκίας, ώστε να συνεχίσουν να πετούν σε πολιτικές αερογραμμές.
Μοιραστείτε το άρθρο