Χρόνος ανάγνωσης: 0,5 λεπτά
Η Υπηρεσία Προηγμένων Ερευνητικών Προγραμμάτων Άμυνας (DARPA – Defence Advanced Research Projects Agency) των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι το πρωτότυπο Μη Επανδρωμένο Υποβρύχιο Όχημα Manta Ray (UUV – Unmanned Underwater Vehicle), που κατασκευάστηκε από την εταιρεία Northrop Grumman, ολοκλήρωσε πλήρους κλίμακας δοκιμές εντός του νερού στα ανοικτά των ακτών της Νότιας Καλιφόρνιας τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2024.
Οι δοκιμές κατέδειξαν υδροδυναμική απόδοση στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των βυθισμένων λειτουργιών του οχήματος, χρησιμοποιώντας όλους τους τρόπους πρόωσης και διεύθυνσής του, όπως άνωση, έλικες και επιφάνειες ελέγχου.
«Οι επιτυχημένες πλήρους κλίμακας δοκιμές του Manta Ray επικυρώνουν την ετοιμότητα του οχήματος να προχωρήσει σε πραγματικές λειτουργίες, αφού συναρμολογηθεί γρήγορα στο πεδίο από αρθρωτές υποενότητες», δήλωσε ο Δρ. Kyle Woerner, Διευθυντής του Προγράμματος της DARPA για το Manta Ray. «Ο συνδυασμός σπονδυλωτής μεταφοράς, συναρμολόγησης στο πεδίο και επακόλουθης ανάπτυξης αποδεικνύει μια πρώτη στο είδος της ικανότητα για ένα εξαιρετικά μεγάλο UUV».
Η Northrop Grumman έστειλε το πρωτότυπο Manta Ray σε τμήματα από την τοποθεσία κατασκευής του στο Μέριλαντ έως τη θέση δοκιμής του στην Καλιφόρνια. Η αποδεδειγμένη ευκολία αποστολής και συναρμολόγησης υποστηρίζει τη δυνατότητα ταχείας ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο, χωρίς να απαιτείται πολύτιμος χώρος προβλήτας στις ναυτικές εγκαταστάσεις.
«Η αποστολή του οχήματος απευθείας στην προβλεπόμενη περιοχή λειτουργίας εξοικονομεί ενέργεια, που διαφορετικά θα ξόδευε το όχημα κατά τη μεταφορά», είπε ο Woerner. «Μόλις αναπτυχθεί, το όχημα χρησιμοποιεί αποτελεσματική ολίσθηση με πλεύση, για να κινηθεί μέσα στο νερό. Το σκάφος έχει σχεδιαστεί με πολλές θέσεις ωφέλιμου φορτίου πολλαπλών μεγεθών και τύπων, για να επιτρέψει μια μεγάλη ποικιλία σετ ναυτικών αποστολών».
Η Northrop Grumman στοχεύει να αναπτύξει και να επιδείξει μια νέα κατηγορία UUV μεγάλης διάρκειας, μεγάλης εμβέλειας, με δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου, έτοιμων για επίμονες λειτουργίες σε δυναμικά θαλάσσια περιβάλλοντα. Η DARPA συνεργάζεται με το Ναυτικό των ΗΠΑ για τα επόμενα βήματα για τη δοκιμή και τη μετάβαση αυτής της τεχνολογίας.
Παράλληλα, ένας άλλος υποκατασκευαστής του Manta Ray, η PacMar Technologies, συνεχίζει τις δοκιμές του συστήματος συλλογής ενέργειας πλήρους κλίμακας το 2024.
Manta Ray #UUV prototype completes full-scale, in-water testing off the coast of SoCal. DARPA program exhibits modular, first-of-kind capability for an extra-large uncrewed underwater vehicle. Built by @northropgrumman. https://t.co/BIDfh3cZCD pic.twitter.com/t6dqWB3i33
— DARPA (@DARPA) May 1, 2024
Μοιραστείτε το άρθρο
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
Χρόνος ανάγνωσης: 0,5 λεπτά
Η Υπηρεσία Προηγμένων Ερευνητικών Προγραμμάτων Άμυνας (DARPA – Defence Advanced Research Projects Agency) των ΗΠΑ ανακοίνωσε ότι το πρωτότυπο Μη Επανδρωμένο Υποβρύχιο Όχημα Manta Ray (UUV – Unmanned Underwater Vehicle), που κατασκευάστηκε από την εταιρεία Northrop Grumman, ολοκλήρωσε πλήρους κλίμακας δοκιμές εντός του νερού στα ανοικτά των ακτών της Νότιας Καλιφόρνιας τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του 2024.
Οι δοκιμές κατέδειξαν υδροδυναμική απόδοση στη θάλασσα, συμπεριλαμβανομένων των βυθισμένων λειτουργιών του οχήματος, χρησιμοποιώντας όλους τους τρόπους πρόωσης και διεύθυνσής του, όπως άνωση, έλικες και επιφάνειες ελέγχου.
«Οι επιτυχημένες πλήρους κλίμακας δοκιμές του Manta Ray επικυρώνουν την ετοιμότητα του οχήματος να προχωρήσει σε πραγματικές λειτουργίες, αφού συναρμολογηθεί γρήγορα στο πεδίο από αρθρωτές υποενότητες», δήλωσε ο Δρ. Kyle Woerner, Διευθυντής του Προγράμματος της DARPA για το Manta Ray. «Ο συνδυασμός σπονδυλωτής μεταφοράς, συναρμολόγησης στο πεδίο και επακόλουθης ανάπτυξης αποδεικνύει μια πρώτη στο είδος της ικανότητα για ένα εξαιρετικά μεγάλο UUV».
Η Northrop Grumman έστειλε το πρωτότυπο Manta Ray σε τμήματα από την τοποθεσία κατασκευής του στο Μέριλαντ έως τη θέση δοκιμής του στην Καλιφόρνια. Η αποδεδειγμένη ευκολία αποστολής και συναρμολόγησης υποστηρίζει τη δυνατότητα ταχείας ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο, χωρίς να απαιτείται πολύτιμος χώρος προβλήτας στις ναυτικές εγκαταστάσεις.
«Η αποστολή του οχήματος απευθείας στην προβλεπόμενη περιοχή λειτουργίας εξοικονομεί ενέργεια, που διαφορετικά θα ξόδευε το όχημα κατά τη μεταφορά», είπε ο Woerner. «Μόλις αναπτυχθεί, το όχημα χρησιμοποιεί αποτελεσματική ολίσθηση με πλεύση, για να κινηθεί μέσα στο νερό. Το σκάφος έχει σχεδιαστεί με πολλές θέσεις ωφέλιμου φορτίου πολλαπλών μεγεθών και τύπων, για να επιτρέψει μια μεγάλη ποικιλία σετ ναυτικών αποστολών».
Η Northrop Grumman στοχεύει να αναπτύξει και να επιδείξει μια νέα κατηγορία UUV μεγάλης διάρκειας, μεγάλης εμβέλειας, με δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου, έτοιμων για επίμονες λειτουργίες σε δυναμικά θαλάσσια περιβάλλοντα. Η DARPA συνεργάζεται με το Ναυτικό των ΗΠΑ για τα επόμενα βήματα για τη δοκιμή και τη μετάβαση αυτής της τεχνολογίας.
Παράλληλα, ένας άλλος υποκατασκευαστής του Manta Ray, η PacMar Technologies, συνεχίζει τις δοκιμές του συστήματος συλλογής ενέργειας πλήρους κλίμακας το 2024.
Manta Ray #UUV prototype completes full-scale, in-water testing off the coast of SoCal. DARPA program exhibits modular, first-of-kind capability for an extra-large uncrewed underwater vehicle. Built by @northropgrumman. https://t.co/BIDfh3cZCD pic.twitter.com/t6dqWB3i33
— DARPA (@DARPA) May 1, 2024
Μοιραστείτε το άρθρο
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ